اخبار نمایشگاهها و همایشهای بین المللی

نمایشگاه - همایش - جشنواره - کنفرانس - کارگاه - سمینار - میزگرد و گردهماییها

اخبار نمایشگاهها و همایشهای بین المللی

نمایشگاه - همایش - جشنواره - کنفرانس - کارگاه - سمینار - میزگرد و گردهماییها


دومین کنفرانس بین‌المللی داوری در کشور ارمنستان با حضور کشورهای مختلف در ایروان برگزار شد.


دومین کنفرانس بین‌المللی داوری در کشور ارمنستان با حضور کشورهای مختلف و با حضور آقای مقدس معاون داوری و میانجیگری مرکز حل اختلاف کشور در ایروان برگزار شد.


آقای مقدس معاون داوری و میانجی‌گری مرکز حل اختلاف قوه‌قضاییه که به عنوان نماینده کشورمان در این کنفرانس حضور داشتند، اهداف اصلی این کنفرانس را تبادل تجارب کشورهای مختلف در حوزه داوری‌های بین‌المللی، نقش داوری در توسعه تجارت و رشد اقتصادی، نقش فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در توسعه داوری، فرصت‌ها و چالش‌های داوری، تکامل یا تقابل میانجی‌گری و داوری عنوان نمودند.

مجله اینترنتی نمایش همایش // به گزارش رسانه نو به نقل از  واحدخبرکارگروه صلح و سازش ، ایشان اظهار داشتند در حاشیه این کنفرانس ضمن ملاقات با وزیردادگستری ارمنستان با رییس مرکز AMCA (مرکز داوری و میانجی‌گری ارمنستان)، نماینده بانک آسیایی، نمایندگان داوری کشورهای روسیه، ایتالیا و اتریش ملاقات و راه‌حل‌های توسعه داوری بین کشورهای مذکور خصوصاً بین ایران و ارمنستان مورد مذاکره قرار گرفت و به تببین جایگاه داوری در سطح کشورمان و توسعه آن طبق دستور ریاست محترم قوه‌قضاییه به موجب دستورالعمل ساماندهی حل و فصل اختلافات از طریق داوری و توسعه و ایجاد نهادهای داوری مصوب ۱۴۰۰/۱۱/۱۳، پرداخته شده، ایشان در بخش دیگری از این گفت‌وگو از نشست مشترک با آقای سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و بحث و تبادل نظر پیرامون توسعه داوری بین دو کشور ایران و ارمنستان با توجه به میزان فعالیت اقتصادی و تجاری بازرگانان هر دو کشور اشاره و اظهار امیدواری کردند با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و نشست‌های مشترک آتی با وزارت دادگستری و مرکز داوری و میانجی‌گری ارمنستان (AMCA)، اختلافات تجار و بازرگانان هر دو کشور با انجام داوری‌های بین‌المللی با استفاده از داوران هر دو کشور حل و فصل و داوری بین دو کشور توسعه یابد./ح.ب

بانک ملی ایران جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال ۱۴۰۳ کشور را دریافت کرد

ابوالفضل نجارزاده نوش آبادی، مدیر عامل بانک ملی ایران:

برگزاری سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار رویدادی استثنایی در عرصه کسب و کارها و اقتصاد کشور است و باید توجه داشت کسب و کارها ریه های اقتصاد یک جامعه هستند و به روز نگاه داشتن آن اهمیت زیادی دارد. اینجاست که اهمیت برگزاری کنفرانس هایی نظیر کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار دو چندان می شود.
نشریه الکخرونیکی همایش نمایش  // چنین رویدادی با این سطح از برگزاری و حضور بسیاری از اندیشمندان و فعالان تراز اول کشور در حوزه اقتصادی توانسته جایگاه خود را میان کسب و کارها پیدا کند و مجموعه های مختلف فعال در عرصه اقتصادی نسبت به آن با دیده اعتماد بنگرند.
در سومین دوره از برگزاری کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که امسال با حضور خیل کثیری از کارشناسان و اندیشمندان حوزه کسب و کار و فعالان کسب و کارهای اقتصادی برگزار شد، بانک ملی ایران توانست موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور در صنعت بانکی شود./منبع:مجله اینترنتی اخبار مدیریت

حضور مدیران ایرانی در دورهمی مجازی مدیران ارشد دانشگاههای مدیریت و حقوق

با حضور پژوهشگران و مدیرانی از ایران جلسه مدیران ارشد دانشگاههای مدیریت و حقوقی جهان برگزار شد.
مجله مجازی نمایش و همایش // در این جلسه مدیران بیش از ۱۳۰ دانشگاه از پنجاه کشور جهان حضور داشتند ،
تاکید بر اهمیت روابط عمومی در ترویج علم مدیریت و آموزش از مهمترین نکاتی بود که حاضرین در جلسه به آن تاکید داشتند .
در این جلسه دکتر علیرضا سلمانیان (ریاست دانشگاه جهانی ورزش و دانشگاه بین المللی حقوقی ومدیریت آلسا) در امور بین الملل و دکتر حجت بقایی (مدیریت موسسه آموزشی کارآفرینان صنعت و مشاور رییس دانشگاه بین المللی مدیریت) از ایران حضور داشتند .

دکتر علیرضا سلمانیان در گفتگو با خبرنگار شبکه روابط عمومی گفت: اهمیت آموزش مدیریت بر کسی پوشیده نیست و این آموزش باید تکرار شود ، به روز شود ، دائمی باشد ، مدیران باید با علم روز آشنا شوند و از تجربیات مدیران دیگر بهره مند گردند .
و این موضوع یکی از اساسی ترین فعالیتهایی است که بر دوش روابط عمومی است ، یعنی فراهم کردن خوراک مناسب رشد مدیران در موسسه ای که در آن خدمت می کنند.
دکتر حجت بقایی هم در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف ، در تایید صحبتهای دکتر سلمانیان ادامه داد: همه می دانند روابط عمومی پیشانی سازمان است ، و ما می گوییم رنگ رخساره نشان می دهد از حال درون .
یعنی فعالیتهای روابط عمومی قدرت تاثیرگذاری مدیریت را نمایش می دهد.